Sayfalar

27 Nisan 2014 Pazar

PEYNİRLİ- ACILI TOP POĞAÇA

                              NİSAN AYININ SON PAZARINDAN HERKESE MERHABALAR.
BU GÜN MUTFAĞIMIN MİSAFİRLERİ BU GÜZEL TUZLU POĞAÇALAR OLDU.




Malzeme.
1 su bardağı süt
1 paket margarin yumuşamış
1 çay bardağı sıvı yağ
3 yumurta ( 2 sarı üstüne sürmek için)
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket susamlı -mahlepli kabartma tozu
4,5 su bardağı un
İç  malzeme.
150 gr peynir
acı pul biber
susam
1 tatlı kaşığı şeker
nane.
Yapımı.
Peynir,nane ve pul biberi guzelce karıştırıp kenara alalım.Hamurun üstüne surmek için ıkı yumurta sarısına bir tatlı kaşığı şeker,bir tatlı kaşığı su koyup ıyıce karıştıralım.Geriye kalan bütün malzemeyi ele yapışmayan bir hamur olacak şekilde yoğuralım.Hamuru buzlukta 20 dk dinlendirelim.Dinlenen hamurdan küçük mandalina büyüklügünde parçalar koparalım ,avcumuzda acalım ve içine peynırlı harcımızdan koyup elimizde yuvarlayalım.Kapatma yeri alta gelecek şekilde hamurumuzu once yumurta sarısısna sonra susama batırıp tepsıye dızelım.Hamurumuz bitene kadar devam edelım.170 derece fırında 30 dk .pişirelim.
Afiyet Olsun.

14 yorum:

kardelen sezgin dedi ki...

Böyle pratik tariflere bayılıyorum hemde lezzetli olurlar afiyetler olsun eline sağlık canım

Arzu Sözen dedi ki...

Canim ellerine saglik cok leziz gorunuyorlar sevgilerimle :)

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
www.cay-makineleri.com

anunturi gratuite dedi ki...

Tatar kiz anunturi gratuite Romania. Sizin sayfa guzel. Ben bayiliyorum Turk mutfagi, sizin yemeklere, senin tariflere.
Benim sitem ozel sayfa acacak ben. Pagem anunturi gratuite icin. sizin tarif calip traduge romence dil yapiyor, veriyorum benim sayfama. Romanya kizlar ogrensin turk mutfagini anunturi gratuite benden. Tesekkur ederim emekleri icin ben hep copii yapacagim senin ve baska site yemek tarifleri anunturi gratuite olarak verecegim. Multumesc din inima Turcia.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi -
remtamutfak.net -
Döner Makinası -
çay kazanı -
çay makinası -
tost makinası -
ızgara -
endüstriyel mutfak

afiyetleeditor dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

afiyetleeditor dedi ki...

Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com

Fincan Teyze dedi ki...

Uzun süredir yayın yapmadığınız için biraz endişelendim. Umarım ciddi bir sıkıntı yoktur... sevgiler

kendi modaniz dedi ki...

kadın giyim,elbise,
abiye,kıyafet,
tunik,tesettür giyim,
bayan giyim,etek,
elbise,moda,
marka,trend,
viskon,vizon,
şifon elbise,şifon tunik,
kreasyon,kayra,
fuşya,ekru,
türban,günlük elbise,
çocuk giyim,sexi iç giyim,
sexi çamaşır,fantezi,

Elizabeth Masi dedi ki...

Thank you for sharing the recipe. It's simple to do. I will try for my family in the weekend.

please visit my blog @online TEFL Courses

yemek tarifleri dedi ki...

harikasınız ellerinize sağlık süper görünüyor cnm

Yemek Tarifi
diyet yemek tarifleri

seolara dedi ki...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak Malzemeleri
Etsiz Çiğ Köfte Tarifi
Patatesli Börek Tarifi
Mercimek Köftesi Tarifi
Biber Dolması

Fincan Teyze dedi ki...

Ellerine sağlık...